Mrv2112 ArzuZ bende fmf hastasıyım hamile kalmadan önce ılac kullanmıyordum kadın Doğum doktorum kullanmamda sakınca olmadıgını söylüyordu bır kaç gündür atak geçırıyorum ve tekrar ılacıma basladım
Humeyra_90 Gebeligimdeyim ilk geveligimdede suanda asla sonlandırma dedi romatoloji ve kadin dogum doktorum