Seroo01valla hareketlerini mi hissetmeye başlasaydık bende öleyim devamlı bide çevrmde düşük yapan karnında ölen çok oldu hep bir kuşku 15 qünde bir gidiyorum ilk 3 ay riskli diye elimden gelse hergün gideceğim yani bide benim 2. Gebelik ilkinde hiç böle korkular yaşamamıştım