Deletedmom_103 FDM220 keseyi 5+6da kalp atışını 6+6da duydum normal daha çok küçük çünkü beta 3000 küsürken görülüyor
beyzacmvrc FDM220 4+3 de gitmiştim ben ilk öğrendiğim zaman. Keseyi çok zor görmüştü zayıf olduğun için bu kadarlik gördük yoksa göremezdk henüz dedi.