Yagmursahdam Kızlar daha doktora gitmeme var. Kan Testi sonucum böyle cıkmış. Anlayan var mı? Sizce normal mi? Meraktan ölücem
neanladinyurdagull Yagmursahdam değeri yazmıyor ama normal çıkmış dol tarafta tik işareti var o normal olduğunu gösteriyor eğer değerde bir sorun olsaydi kırmızı oluyordu orasj
Dugme3 neanladinyurdagull benimde öyleydi ama riskli cıktı malesef e nabızda sonuç belli olmuyor grafige göre bakılıyor