Nurunuz yok hayır 26. Haftamda şehir hastanesinde doktora muayne oldum ( ilk muaynemdi iğneyi ücretsiz yaptırmak istediğim için şehir hastanesine gittim normalde özel takipliyim) doktora söyledim kan uyuşmazlığının olduğunu. Kan tahlili vs istedi ve bi form verdi günübirlik yatış formu gibi bişey ve gün verdi. 27. Haftamda sabah erkenden doktor odasına gittim sekreteri bana etiket verdi o etiketle beraber kadın doğum acile gittim ordan giriş yaptım ve iğneyi hastane personeli eczaneden alıp geldi, önce bebeğin kalp atışını dinledik sonra bana iğneyi yaptılar 10 dakika burda ol bi sorun olursa söyle bize dediler bi sorun olmayınca bende eve döndüm 🤗