Ishaqnur benim ilk bebeğimde olmuştu. O tanı koyulduğu için hamileliğin ilerleyen döneminde de kadın doğum doktorum ultrasonla bakarken böbreklerine de bakmaya çalışıyordu hani değerlerde bir değişim var mı, büyüme devam ediyor mu diye. Biraz daha genişleme olmuştu sonra sabit kalmıştı. Doğumdan sonra da böbrekleri için ultrason çektirip baktırdım herhangi bir sorun gözükmüyor denildi. Zaten detaylı ultrasonu yaparken de doktorum erkek bebeklerde daha sık görünen bir durum çok kafanıza takmayın doğumdan sonra yüksek ihtimalle normale dönecektir demişti öyle de oldu. İnşallah seninki de normale döner canını sıkma 💜