Tokyobtl Kaç haftaya kadar rahat yata biliriz sol tarafa yatmaktan uyuyamıyorum bile lütfen yardımmmmmm
Hanhan8 Tokyobtl 5 diye biliyorum ama kendini alıştırsan çok iyi olur canım bende öyle diyordum ama almıştım artık
Sevalinkaa Tokyobtl 20. haftaya kadar rahat yatabilirsin benim Doktorum bana 20. haftadan sonra sırt üstü yatmadığın sürece sağa yat sola yat hiç fark etmez dedi O yüzden çok rahat uyuyorum ben. Sağ yatma diyenleri de sakın dinleme dedi 🌿
Babyykmz Tokyobtl ben hamilelikte soluma yatamiyorum hic midem cok kotu oluyor karnimda cok aciyor o yuzden de zorlamiyorm kendimi hep saga yatiyorm
Benanneoluyorum Tokyobtl Valla kuzum harflere takılma 33.Haftamdayım karnım çok büyük olmadığı için ben istediğim gibi (tamamen yüz üstü hariç) yatabiliyorum sana bağlı bence
Sevalinkaa Elif_p hayır şu an 18+5im ara ara sırt üstü yatıyorum 20. Haftaya kadar yolum var ama doğuma kadar sol tarafa da yatabilirim sıkıntı olmaz dedi
Daisy0000 Tokyobtl Karnım çıkana kadar istediğim pozisyonda rahat rahat yattım, karnım çıkınca zaten istesemde yüz üstü vs yatamadım, 27-28den beridirde sol taraf ağırlıklı olarak yan yatıyorum.
Elif_p Sevalinkaa ya ben bir sağa bir sola dönüyorum da ondan sordum 21+2 yiz dün gece mesela gece boyu sağa dönük yatmışım bir şey olur mu
beyzanurk2502 Tokyobtl ben mümkün olduğunca sırt üstü yatmıyorum ama illaki sol tarafıma doğru yatıcam diye de zorlamıyorum kendimi sadece yan dönerek yatmaya özen gösteriyorum 35+1 deyim ☺️
Ozge111 Tokyobtl bnce 19 falan şuan 21+3 üm sabaha kadar sağa dön sola dön sırtüstü zaten artık hiç yatamıyorum sabah 8 de ayaktayım
karperisi Tokyobtl 24 e kadar yüzüstü hariç sırt üstü vs yattım. 20 ye kadar yüzüstü de yattım.. şimdi sağ ve sol sadece.. arada kendimi sırt üstü buluyorum ama maalesef
Tokyobtl HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK SAOLUN CEVAP VERDİĞİNİZ İÇİN İÇİMİ RAHATLATTINIZ ÇOK SAOLUN 🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️❤️