Ayseeegull Kızlar bi kaç aydır kulak çınlamam var ve 6 haftalık hamileyim. Nörolojiye gidip tomografiye girmem gerekiyor sanırım. Gebelikte bunu yaşayan tomografi çekilen var mı?? Hamilelere yasak sanırım..
Aycha Ayseeegull Merhaba, Geçmiş olsun. Hamile hanımlara çok özel, çok ciddi bir durum olmadıkça tomografi çekimi yapılmaz. Doktorunuz, durumunuza göre en doğru, en uygun tetkiki isteyecektir.
Ervaduru Ayseeegull ben 16 haftadaydım 2 hafta oldu çekileli mr sıkıntı değil dediler kadın doğum doktoru da