herkeze merhaba kızlar benim 2 nci cocugum olucak 1 nci cocugum sezeryan dı daha yeni ögreniyorum. 4+1 gebeyim ama bugün ultrasona girdimde cocuk görünmüyordu kan tahil soucları alınmıştı hcg 800 olmus doktoruma sordugumda bu normal dedi gözükmemesi dedi sizce dış gebelik geciriyor olabilirmiyim.