Merhaba annelerim 38+3 haftadayız bugun kontrole gittiğim de doktorum bebeğimin 2835 gram oldugunu ve normal doğumun bebek için riskli olacağını söyledi. Nedeni ise ufak olduğu için kanalda kalabilir nefessiz kalabilir ilk doğumun açılman olmayabilir dedi bu konuşma bana baya saçma geldi. Zayıf bebek daha kolay doğmazmı? Benim bildiğim o şekilde bu durumu yaşayan oldumu doktorum beni tedirgin ett