Btlbet Bayanlar 29.haftadayım 2 gündür sol kolumda agrı yanma uyuşma var.biraz telaşlandım ama doktor ekg çektirdim.kalpciye gözüktüm kan aldı bi sürü şey yaptı ama pinpirikliyimm.var mı böle sorunu olannn
Hasretimmm Btlbet 31. Haftamdayim 24. Haftadan beri oluyo demir eksikliginden olur demisti doktorum ama ben sol kolumun ustune cok yatiyorum genelde gece oluyo bu yuzden
Btlbet Bende tabi artık sol tarafıma yatıyorum .oyuzden mi çözemedim.doktor kana baktı ekg cektirdi.ama ben çok panik yapıyorummm
Btlbet Ben kalpten korktum.agrı yanma uyuşma olunca.bide göğüsümün altına vurdu ağrı.doktor panikten yapıyorsun dedi
Hasretimmm Btlbet canim benim dikkat et kendine sakin kalmaya calis bebis dogduktan sonra bu sakinlige cok ihtiyacin olucak
Hasretimmm Deniz14sabah kalktigimda cok oluyo benim bazen oglene kadar da gecmiyo demir ilacida kullaniyorum ben tamamen yatmaya bagliyorum cunku sola donunce kol altta kaliyo yaa o yuzden bi de hamileyiz rahat donemiyoruz uzun sure oyle kaliyoruz