PrensinibekleyenAnnee Tugbaasafemir nerden anlıyosun canım çoğu kız dedi acaba bı umutlansam.mı diyorum 😂
Bal_1604 ilkmommylikheyecani 😂🥰 sizin bebiş nazlıymis benimki hemen 12 de göstermişti ama net 16da söylerim demişti doktor sonra da değişmedi detaylida da aynıydı
ilkmommylikheyecani Bal_1604 benimki 13te kız, 16da erkek dendi 17 de göstermiyor %50 ikiside dedi ama ilk kızı duyduğum için ne bileyim kalbim ondan yana Allah hayırlısını nasip etsin herkese 🌸💕
Bal_1604 ilkmommylikheyecani amin inşallah hayırlısı neyse o olsun 🥰 benimki basindan beri kız detaylı ultrasonda da kız dendi
8mucizem8 PrensinibekleyenAnnee kafa yapısına bakmıştık ama cinsiyeti öğrenirsen bana tekrar yazar mısın çoğu kişininki çıkıyor çünkü