Mrymozbek Bugün doktora gittim cinsiyet için bir şey söylemek istemiyorum dedi doktorum henüz erken olduğu için ama ben çok merak ediyorum anlayanlar veya tahmini olanlar yazarsa çok memnun olurum 11+4 haftalık bebeğim
ilkmommylikheyecani Bal_1604 17 haftalığım hala biri kız biri erkek diyor hepsi detaylıyı bekle diyor 🙈 göstermeyen göstermiyor işte
Mrymozbek Kemik yapısına falan bakıp tahmin edenler vardı o yüzden merak ettim bende buraya atayım dedim
Hanhan8 PrensinibekleyenAnnee canım burda anlayamadım 13 haftalık olmuş göstermedimi kendinisi ben o zaman öğrenmiştim 😊
8mucizem8 PrensinibekleyenAnnee benim de kesem aynı bu şekildeydi tahmin olarak erkek demişlerdi lütfen öğrenince bana dönüş yapar mısın 🫶🏻
Merv52 Kbr_sn teşekkür ederim canım inşAllah bakalım sağlıcakla gelsin de bir oğlum var bir kızımda olsa fena olmazdı😊😊