kızlar merhaba 7+1 hamileyim mide bulantılarım için doktor prilam verdi inanılmaz uykum oluyor ve inanın tuvalete gitmeye halim yok sürekli yatıp dinlenmek istiyorum sanki çok yorulmuş gibiyim oysaki bişey yaptığım da yok ama ilaçtanmı oluyor normal hamileliktenmi böyleyim anlamadım kullanıp benim gibi olan varmı ?