Ryhn55_ Kızlar benim bebiş ultrason kağıdında yanaklı tosbik bir bebeğe benziyor kilosu da normal diyor doktorum. doğunca da öyle tombiş yanaklı mi olur acaba bilgisi olan var mı
Burcumommm Ryhn55_ 😁 ya benziyor ilk doğduğu hale tabi ama benim bebeğim o kadar çok değişti ki. Doğduğunda yüzü,burnu şişti tabi sonra indi ve 3 ayda büyük bir değişim oldu saçlar siyahtı sarı oldu mesela 😁
Duygu_23456 Ryhn55_ Ultrasonda biraz tombul ve sınırlı duruyodu 🤣ama çok tatlı bir bebiş doğdu gene sinirli ama o siması aynı.