Kızlar şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Yarın tam 24 haftalık oluyorum ikizlere hamileyim doktorum mutlaka yaptır dedi. Bugun devlet hastanesine randevu bulmuştum gittim muayene oldum 75 mg sıvı yazdı bana. 50 mg içen de varmış neye göre farklı veriyorlar acaba bilginiz var mı? Bebeğe ekstra bi zararı yoktur herhalde olsa doktorlar önermez zaten