Kızlar selam 35+4 günlük hamileyim dünden veri vajinamda iğnelenme batma hissi vardı, bugün öğleden beri de belim de kasıklarım da sancı var yatıyorum sanki daha şiddetleniyor, bacaklarım tutmuyor gibi oluyor, erken doğum riskim vardı 31. Haftamdan bu yana lütfen tecrübesi olanlar söyleyebilir mi doğum sancısı mıdır?