aydaaa Benim nişanım 37+6da geldi. Hastaneye gitmedim sancım da olmadı. 38+3te suyum geldi. Su geldikten 6 saat sonra doğum yaptım
2oglusannesi Edremizz o muayene edildiginiz için gelir. Her muayene sonrasi gelir. Cok elletmeyjn kendinize. Nişan öyle bisey değil..
HMA13 Edremizz Bişey söylemek istiyorum bende size yazdım ve birkaç saat sonra lavabo ya gittim ve çamaşırımda afedersiniz sarı leke var yani normal değil korktum nişan nasıl bişey 32+1bu arada
Edremizz HMA13 Çok özür dileyerek kahverengi sümüksü bir akıntı geldi bende ara ara lavaboya gittikçe devam etti 😅
Eftelyaatasoy Edremizz benim bu sabah nişanım geldi ve regl agrısı gibi belimde ve karnımda agrı vardı 15de doktora gittim sancım ve açılmam varmış istersen yatış vereyim dedi ev yakın diye eve geldim artıncs gidicem inşallah