4 günden beri kaşıntım var ilk günlerde kaşınan yeri kasidikca kabariyodu acile gittim iğne vurdular alerji iğnesi ondan sonra geçti ertesi gün yine oldu yine gittim iğne vurdular ve ilaç verdiler aerius diye alerji hapı verdiler, bir aylık bebeğim var onu emziriyorum acaba emzirme döneminde alerji hapı kullanan varmı doktora sordum emzirirken kullanilir dedi hemileler bile kullaniyo dedi acaba kullanan varmı varsa yazarsa çok sevinirim, kullanıp kullanmama arasinda kaldım kullanmasam kaşıntı devam ediyo inşallah biri yazar,,🙏