Kızlar selam canım deli gibi 3 dk da hazır olan noodle istiyor. Özellikle yeşil olanı, sağlıksız diyen çok kişi var ama sağlık bakanlığının bu konu hakkında özellikle söylediği birşey yok. Naptınız yediniz mi hiç? Doktoruna falan bu konuyu soran oldu mu hiç?