Mirzacan martın 28′inde 8+7 haftalık düşük yaptım ve şuan tekrardan hamileyim ve yarın 8 haftalık olacağım 7 nisan hamile kaldığım gün olarak görünüyor doktorumun söylediği. düşükten 10 gün sonra hamile kalmışım yani istersen hemen kalabilirsiniz benim devletteki doktorum 3 ay bekle demişti özeldeki doktorumda beklemene gerek yok demişti çünkü çok temiz çıkmıştı sonuçlarım ve beklememizi istemelerinin sebebi de rahmin toparlanmasıymış ben bir sorun yaşamadım♥️