Merhaba arkadaşlar birşey sorabilirmiyim benim bugün 2li tarama testine gittim kan tahlil herşeyi verdim gün verdiler bana cuma günü tekrar gideceğim tarama testime hastane de sıra alıyordum gün için bana ordaki sıra günümü veren abla o gün küçük abdestini yapma hiç dedi soramadım da neden diye sizce neden yapma dediler nasıl durucam wc gitmeden lutfen beni aydınlatır mısınız?