26 haftalik gebeyim gunde 3 litre ve uzeri su iciyorum beslenmeme dikkat ediyorum gecmeyen bir enfeksiyon durumu var kanda ve idrarda enfeksiyon degerlerim hep yüksek yaşayan ve şunu sunu yaptim duzeldi diyen var mi?
Bebege bir zararı var mı doktor kontrolum haftaya korkuyorum acikcasi