femme bende de kaşıntı var ama sanırım cildim gerildiği için diye tahmin ediyorum, çok gergin karnım, özellikle karnımın alt kısımları çok gergin, sudo krem sürüyorum çok iyi geliyor. İnş bişi çıkmaz bi krem deneyin ya da kullandığınız yağ falan varsa o da kaşıntı yapabilir bir iki gün ara verin değiştirin doktora gitmeden önce denemiş olursunuz