anakuzusuu günü belliydi 41+5 de geldi kızım suni sancıyla odada tektik ameliyat haneye giderken kafamı kapattık ameliyat önlügünün üzerine feraceyi takmıştım ameliyat haneye çıkınca çıkardım zaten hep ebelerde Dr da bayandı doğumdan sonra kapatıp odaya geçtik . Şimdi ikinci çocuğuma hamileyim 33. Haftadayım inşallah yine aynı şekilde olur o zaman özelde yapmıştım doğumu simdi devlette olacak