Aryaaria İkili testim 1:141 geldi. Nifty verdim sonucu bekliyorum. Sonuçları benim gibi olup temiz gelen var mı?
PrensinibekleyenAnnee Aryaaria canım gelir sıkma canını inşallah burun kemiği varmiydi bide ensesi kaç çıktı
buusur Aryaaria çevremde kimse riskli sıkıntılı dendiyse hepsinin bebeği de sağlıklı doğdu ben sırf hamileliğin geri kalanını kendime zehir etmemek için yaptırmadım ama endişelenmeyin inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız onların hepsi olasılık
PrensinibekleyenAnnee Aryaaria üzme canını onlar olasılık.bak 3 komşuma riskli dediler 3 nün bebeğinde sağlıklı