Kızlar selam
Ben 35. Haftamdayım 2. Sezeryanımı olucam. İlkinde normal doğum planlamıştık 40 haftaya kadar bekledik gelmeyince mecburi sezeryana dönmüştü.
Şimdi 2. De sezeryan olucak doktorum sezeryan haftası için 39. Hafta ve sonrasında bakıcaz diyor tarih olarak.
Ama çoğu kişiden de sezeryanı 38. Haftada da olduğunu duyuyorum.
Doktoruma sordum neden 38 de olmuyor diye bebeğin emme refleksi daha iyi gelişsin, sarılık olma riski azalsın diye 39. Hafta ideal olan diyor.
Çevremde de ben 38 de doğurdum hiç bişey olmadı diyen bir sürü kişi var 🤦🏼♀️ Kafam karıştı bu yüzden
Sizler de durum nasıl? Sezeryanları kaçıncı haftada oldunuz yada olucaksınız?