Canlar selamm. Cumartesi eşimin doğum günü ve ben 8 aylık hamileyim. Evlendigimizden beri ikinci doğum günü olacak geçen yıl güzelce hazirlanmistim masa felan kurmuştum sevdiği.yemekler vs birde kendim pasta yapmıştım sonra çok sevdiği Marvel filmine yer ayırmıştır gitmiştik hediye de almıştım ama hatırlamıyorum😂7yil sevgililik 1 yıl.nisanlilik felan olunca elhamdülillah ne zaman ne aldım unutuyorum. Fakat bu sefer durumlar farklı.hediye almadım ve sag elim şiddetli bir şekilde ağrıyor uyuşma da var sinir sıkışmasına bağlı ayrıca ayaklar da ödemden poğaça gibi 🌝sizce ne yapabilirimmm