cvnbyrm kızlar ben23unde ikili tarama testi icin kan verdim doktor bana 15 inde gel cinsiyete de bakarız dedi bugün sonuç çıkmış laborotuardan alıp doktorun yanına gidecekmisim 15 ine kadar laborotuarda sonuç bekler mi devlet hastanesi??