nesli5154 Merhaba kızlar benim adet günüm 6 haziran bugün kahverengi gibi bir kan geldi ve durdu yerleşme kanamasi olabilir mi birde sol kasiğim çok ağrıyor böyle olupta hamile olduğunu öğrenen varmı?
Zeynepikranur nesli5154 bende ilk hamileliğini bu şekilde ögrenmiştim adetıme az kala kahverengı akıntı gelmıstı bır ıkı gun sürdü sonra kesıldı bence test yapmalısın veya kan vermelisin cnm
EbruOge nesli5154 benim adetime 4gun kala 3 gun gunde 1er kere kahverengi lekem geliyordu devami gelmiyordu ve sol kasigimda agri vardi :) suan 14+3 olduk cok şükür 🙏
Zeynepikranur nesli5154 evet cnm teste pozıtıf gördüm sonra kan verdım yanı hamıle olduğum anlasıldı inşallah sende hamılesındır test yap ben ınanıyorum kı hamılesın
nesli5154 Ebruli_08 Evet yaptım canım tek çizgi çıktı sanırım enfeksiyondan kaynaklı hafif kanama geldi yarın doktora gidicem belli olur
Ebruli_08 nesli5154 anladım canım benim de adetim cumartesi 2 gündür sadece kahverengi leke geliyor bende test yaptım negatif çıktı 😔
Lilosss Ebruli_08 benim de regl tarihim bugün ama 5 gündür kahverengi leke geliyor her gün 2 damla kadar , sabah erken gebelik testi yaptım ama tek çizgi çıktı
Ebruli_08 Lilosss valla anlamadım bende bugün de benim adet günüm leke durdu artık gelmiyor eğer bugün gelmezse adetim yarın test yapacam
merveanne_ Lilosss kzlar bende de 13 gundur lekelenme devam ediyor hala kesilmedi ,hicbir belirtim de yok neden olabilir yaa, pcos da var Ebruli_08
Lilosss Ebruli_08 genelde okuduğum kadarıyla lekelenmeden 5-6 gün sonra çıkıyor testte diyorlar ama tabi erken ya da geç döllenmeye göre değişir
Ebruli_08 Lilosss valla bilmiyorum canım hayırlısı ne ise o olsun bende okuduğum yerlerde dış gebelik demişler korktum bir an
Ebruli_08 merveanne_ benim lekelenmem kesildi ama adetim de gelmiyor bir kaç daha beklicem bakalım gelmezse kan vereceğim
EbruOge Lilosss valla acikcasi ben lekelenmeyle beraber hemen evde test yptim pozitif cikti tabi daha once yasadigim gebelik kaybi ve kimyasaldan snra cok umutlanmadim 2hafta bekledim 6+2 kan verdim ve doktora gittim kalp atisini dinledik:)