17+4 haftalıkken gece otururken bi an da karnımın sağ tarafı sertleşti ağrımaya başladı içeriye geçip uzanayın dedim ayağa kalkmamla ilk tekmesini attı tekmeden hemen sonra da elimi karnıma koyduğumda ayağını hissettim gidip geliyordu. Bugün 18 haftalık oldu arada bi sanki kıpırdamakarı hissediyorum gibi ama öyle tekme filan yok normal mi böyle olması acaba?
(Tekmeyi hissetiğimde de köydeydim bütün gün ayaktaydım ve yorgundum anneannem vefat ettiği için giden gelen çok oluyordu. Genelde diyorlar anne ne kadar az hareket ederse o kadar çok hisseder)