AlnSura Kızlar bugun doktra gittim 6+2 vajinadan kalp atısını duyduk. Sag tarafta kanama varmış yarın sabah aç karna anestezi ıle temızlıceklermiş bebeğe yanı keseye bişey olmıcakmıs benım gbi bu durumu yasayan varmı