melisamother ben iğneden bile aşırı korkarım, spinal sezeryan oldum. Hiçbir şey görmüyorsunuz, ağrı acı hissetmiyorsunuz. İnanın o an için korkulacak hiçbir şey yok. Dikişlerim yapılırken baş ağrım oldu, söyledim hemen damar yolundan iğne yaptılar geçti. Mide bulantım oldu, dikişin bitince geçecek dediler, biter bitmez geçti. İlk birkaç gün yatıp kalkmak evet zor ama çok çabuk toparlanıyorsunuz. İlk 3 günden sonrası çok çok kolay.