Ozoooo Hilalina Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
ballikedii Küçük çekmecelerde biri kişisel bakim malzemeleri diğerinde ağız mendili bere eldiven ve yenidoğan takımları Altındaki çekmecede yenidoğan alt üst Altındaki 0-3 ay takım 3 ay alt fazladan ağzı mendili ve çoraplar var Dolapta askılılar ve ayakkabıları Raflarında 6-9 ay bodyleri altındaki raf pantolon şort Gerisi stoklu yerimiz Çekmecelerimizin bir bez alt açma örtüsü pamuk vs biri de müslin örtü penye battaniye falan Çemceletde boşluklar var çünkü daha yıkandı ütülenmedi 34+4 olduk haftaya annem ütüleyecek inşallah 😂
Hilalina ballikedii çok begendim yaa gerçekten bende bugün Bi akc çekmece organizelerinden aldım artık düzenleyeceğim bende
Hilalina Ya çok güzel olmuş hepsi derli toplu:) Benimkinin adı da Kuzey olacak inşallah Sağlıkla gelsin Kuzey Alp :)
ballikedii Hilalina yaaa bugün doktorum isminin kuzey olduğunu öğrenince artık ip bağlar öyle dolaştırırsın çok yaramaz olacak diye dalga geçti aile dostu doktorum ondan rahat konuşuyor benimle çünkü beyefendi ayağını ağzına sokmuş parmak emiyordu yandınız siz falan dedi 😂
ballikedii Hilalina daha da almam lazım organizer aa çok fazla da almak saçma geliyor yani küçüldükçe kaldırıcam zaten ay ay böldükçe olanlar a yerleştiririm gerisini normal katlarım dedim
Hilalina ballikedii hadi ya valla kuzey isminin karakterini felan hiç arastirmadim genel de isim den dolayı soğuk yapılı olur dediler bana da :)) ama en çok içime sinen isim 2 aydır kuzey diye sesleniyoruz artik:) Yaramaz olsalar sa yapacak bisey yokk
Hilalina ballikedii bende bugün bimden denk geldi aldım trendyoldan sipariş verdim ama dediğiniz de doğru küçüldükçe kalkacak ya çok almaya da gerek yok
ballikedii Hilalina kuzey isimli çocuklar genelde yaramaz ve evet soğuk olur. Alp isimliler de öyle ama benim tanıdıklarım hep iyi huylu sakin çocuklardı. Bende anlam olarakdan ziyade içime şen kuzey di eşimde Alparslan diyordu oradan da Alp i aldık 🥲
Hilalina ballikedii çok güzel bende Alp düşündüm sonuna kuzeye uyan en güzel isimlerden ama Alp var akrabamız da o yüzden tek Kuzey de kaldık:) yaramaz ve soğuk yapıya da pek odaklanma hersey nasıl yetiştirmeye bakar:) İsimleri gibi kaderleri de guzel olsun inşallah