cahilelafanlatamazsinyorulmaa Kızlar kettlem bozuldu ve yenisini alayım dedim. A101′e Çay Makinesi Bim’e de kettle geliyor. Hangisini alalım bilemedik sizce hangisi daha iyi ve kullanışlı?
Pembesarelle2 cahilelafanlatamazsinyorulmaa Bence ketlee bir Rizeli olarakta Çay makinesinin çayını sevmiyorum birde soğuk tutuyor çayı yanı benimki öyle yapıyor 😄
Sedavedoga cahilelafanlatamazsinyorulmaa bütçeniz varsa çay makinesi çelik alırsanız hem daha güzel çayınız olur hemde daha sağlıklı olur bence
NewMom__ cahilelafanlatamazsinyorulmaa Ağlaya Ağlaya postu okuduğum için Çay Makinesini Çatı Muayanesi olarak okudum ve kettleyle arasındaki bağı çözmeye çalışıyordum resimleri görene kadar🥲
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Pembesarelle2 çay makinem yok kettleyi de yemek yaparken su ısıtmak için kullanıyorum hangisini alalım bilemedik eşimle kararı bana bıraktı ama bilmiyor ki karısı işin içinden çıkamayacak kadar kararsız 😄
cahilelafanlatamazsinyorulmaa SheeR yemek yaparken su kaynatmak için kullanıyorum çoğunlukla kettleyi, çaydanlıkta falan yapıyorum çayı hangisi kullanışlı bilemedik
SheeR cahilelafanlatamazsinyorulmaa anladım kalabalık misafir geldiğinde felan iyi oluyor ama çaycı hemen elinin altında pratik oluyor da su kaynatma işi de mantıklı geliyor bende çeyiz alışverisinde caycıya heveslendim aldım şimdi sadece su kaynatmak için kullanıyorum 😂
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Sedavedoga kettlem Sinbo markasının çelik olanıydı ama alt taraftaki düğmesi kırılmış 280 TL dedi parçasına bizde yenisini alalım dedik. Eşimde çay makineside geliyormuş hangisini alalım diyince arada kaldım 🥴
beyzacmvrc cahilelafanlatamazsinyorulmaa arada fiyat farkı çok az var. Bence çay Makinesi al oda kettle ile aynı işi görüp su kaynatıyor sonuçta ihtiyaç halinde üstünü de kullanır kalabalıkta çay demlersin
cahilelafanlatamazsinyorulmaa beyzacmvrc ben orda eksik yazdım herhalde 😄 su kaynatmak için kullanıyorum kettleyi çaydanlıkta yapıyorum çayımı. Eşim hangisini alalım diyince arada kaldım banada çay Makinesi daha mantıklı geldi ama hiç çayını içmedim bir fikrim yok.
beyzacmvrc cahilelafanlatamazsinyorulmaa üstü çelik olanların çayı güzel oluyor aslında Ama aynı işi goruyir nasılsa ya bence çay Makinesi al
cahilelafanlatamazsinyorulmaa beyzacmvrc internetten geç gelir lazım oluyor benim evim kaloriferli olduğu için sıcak suyum yok termosifon var onu da sürekli çalıştıramıyorum baya elektrik gidiyor ve çabukta bitiyor suyu. Elim ayağım olmuş valla kettle olmayınca resmen sıkıntı yaşadım🥴