sedanurbelik Umutunelifi93 çook sevindim darısı başıma🥲 dün betam 175 çıktı keseyi ne zaman görebildiniz
Umutunelifi93 sedanurbelik testten sonra baktı doktor çok belli olmaz belki ama bakalım dedi o an göründü ama canını sıkma rahat ol güzel düşün herşey çok güzel olacak inşallah