zuleyhaacarr_1 kızlar 31 haftalık gebeyim bugün bi tuafım elimi kolumu kaldırcak halim yok sol tarafımda bi baskı sıkıntı var sanki ateş basıyor terliyorum böyle olan varmı başımdada hafif bi agrı var
Fatmabltc zuleyhaacarr_1 ben başımda ağrı yok ama aşırı halsizlik ve bebek toplammasi çok canımı acıtıyor
Cerennn_ Bende 31. Haftadayım bazen göbeğimin yukarısına dokunduğumda o kadar acıyor ki içten bir acı. Bazen bir yerde toplanıyor yürütmüyor. Kendimi hasta gibi hissediyorum ama geçecek öyle düşünüyorum bide çalışınca daha da zor ateş sürekli basıyor beni de