Mnlight18 Normal doğumdan sonra vajinal dikiş varken nasıl bakım yaptınız ve kaç gün sonra yaptınız acaba jilet yapılabilir mi ?
Btl-Als Mnlight18 Ben yaptım Vala dikiş ipligini kendin görüyorsun zaten oraya degdirmeden kaç kere yaptm
cevriye35_ Mnlight18 yapılır bende yapmıştım dikiş ipleri kendi dusuyor zaten dikkat edip cok arkaya yapmazsan bisey olmaz
Minigininannesi Mnlight18 doguma bıkac gün kala ağda yaptırmıştım çok rahat ettim. Yine öyle yapıcam son haftalarımda sık giderim
yesilkahve Mnlight18 benim zaten küçük dikişim vardı. Dikiş yerine yapmadım temizdi gerekmedi. Zaten bir hafta içinde dikişim düştü, sorun olmadı sonrasında yapabildim istediğim gibi
cevriye35_ Mnlight18 dr kanama bittikten sonra yapilabilecegini soylemisti bana bende ona gore yaptim drunuza sorun