YuvarlanamayanPaanda Nur_1108 bebeğin kendi cinsiyetinden haberi yok dışardakiler nerden bilsin bacım dur bi oluşssun organalrı kesesi düzelsin bi şekillensin
Nur_1108 semosderler 6.7 hatalık ultrason keseden anlayanlar oluyo o yüzden attm 12haftalıkken henüz cinsiyet tahmini yapılmadı 1ay sonra gel dedi doktor 13haftamda heycanla bekliyorm
Nur_1108 YuvarlanamayanPaanda suan zaten 13 haftalığım ama bazı cinsiyet tahminlerinde daha kucuk yanı 6 7 haftalık ultrason istiyorlar bende o yüzden bunu attm keseden anlayan oluyor
Oznurckr Kese şeklinden cinsiyet bilinmeside ironik ayy benimkini bilen bildi diyende ironik 😅 zaten bildiğini sananların %50 doğru cevaplama şansı var yani tuhaf gelmiyomu size böyle seyler ben okurken gülüyorum