Emine_ylmaz63 Ya kızlar 7 haftalık oldu aşırı halsizim başımı kaldıramıyorum yerden ayağı kalktım mı ayakta uyuyorum resmen normal ise nzmn kdr sürer bu ölecm ya yada ilacı var mıdır
sekerinannesi_ Emine_ylmaz63 Ben 12+3üm şu an. Hâlâ aynı. Maalesef gebelikten deyip geçiyor doktorlar yani herhangi bir ilaç yok. Umarım ilk trimesterden sonra biter hepimizin.
Kubrayurek05 @“Emine_ylmaz63” kalp atısı ve bebeği gördünüzmü acaba bende 7 haftaligim ama göremedim daha
Emine_ylmaz63 Kubrayurek05 evet cnm 6+5 gördüm keseyi de kalp atışını da duydum normaldir 8 kdr bekle cnm