Kızlar artık çok stres yapıyorum gerçekten 13te kız dediler 14te erkekte olabilir göremiyorum dedi 16 da devlete gittim %90 erkek dedi şimdi yine gittim görünmüyor ikiside olabilir %50 dedi ikiside.. ben artık cidden bebeğimin cinsiyetini öğrenemiyeceğim sanırım bir kız deniyor bir erkek deniyor kimse göremiyor ilk gebeliğim artık stres yapmaya başlıyorum çevremdeki tüm hamile arkadaşlarım öğrendi benimki tam kız diyorum erkek çıkıyor tam erkek diyorum kız çıkıyor, ultrason resimlerimizde bunlar 