Selcan_80 Merhaba kızlar 38+1 hamileyim .bugün çatı muayenesi yapıldı 1 cm açıklık var dedi doktor. Ne zaman doğum gerçekleşir .açılmam az mı ? Bilgisi olan veya bu durumu yaşayan var mı ?
Hlmylmz_69 Selcan_80 canım normal istiyorsan doktor çatı muayenesi mi uygun görmüştür çünkü çatı muayenesinden sonra nişan gelir ve doğum belirtisidir çok iyi yani ve sen açılmanı artır. Normal istiyorsan pilates topu müthiş perine masajı müthiş merdiven in çık akuta yap falan doğunu hızlandır açıklık var diyip bekleme
Birkucukmucize Selcan_80 bana haftaya yapilcak 36 haftalık olucaz her hafta yapılıyor mu bu çatı muaynesi
birgaripana_ Selcan_80 kişiden kişiye değişiyor galiba ya ben iki hamileliğimdede muaneden sonra 2 cm açılma olduğunu öğrenip 2 gün sonra doğuruyordum
Narinsuu Nergiz1 acıyor ama çok değil benm muayeneden sonraki saatlerde çektiğim ağrı çok fenaydı o an çok da kötü değildi
pandoraninkutusu Narinsuu ayyyy benimde öyleydi bu sanah oldm kasıklarım aşırı ağrıyor valla yürüyemicekmişim gibi🥹🥹🥹
Mrsfly Benim doktorum çok karşı, doğum anında esneyen kasların ne kadar esneyeceğini doğum olmadan tahmin etmek doğru bilgi vermez sadece anneye boş yere acı verir diyor.
Nergiz1 Mrsfly doktor banada yapmicam dedi çatı muayenesi ama ki acildeki kadın doktor yaptı ve canım acıdı normal doğurma sen dedi..
pandoraninkutusu Mrsfly valla cok ağrıyor ya yani suan acılmamda yok ama o agrıyı size anlatamam valla yürüyemiyorm resmen😔
Mrsfly Nergiz1 yani buna benim yorum yapmam doğru olmaz, ben bunu değerlendirebilcek tıbbi donanıma sahip değilim. Ben sezeryanın sadece zorunlu durumlarda yapılması gerektiğine inanıyorum. Bunun kararını sizin oturup aileniz ve doktorunuzla vermeniz gerekir.
pandoraninkutusu Hlmylmz_69 bu saydıklarınız ise yarar mı acaba benim hiç açılmam yok çatı muayenesi oldum bugün kasıklarım cok ağrıyor böyle onun agrısınden midem bulanıyor
Hlmylmz_69 pandoraninkutusu ya zaten hastaneye gitsen 1 cm açıklıkla hemşire kendini geliştirmek veya senin doğumu hızlandırmak için parmak atıp duracak benim öylede oldu ama ben çok çaba gösterdim perine masajı zeytin yağı ile yap çok iyi açıklığa ben sana diyim ha imkan ve durumun varsa merdiven in çık hastanede pilates topu verdiler bi anda açıldı yoksa evde bir sürü şey yaptım yAvaş ilerledi sonra benim 7 cm açıldı ama suyum gelmedi ben hala gülüyorum ve hareketlere devam sonra doktor suyumu patladı doğum başladı
pandoraninkutusu Hlmylmz_69 benim doktor muayene etti acılma yok dedi ama normal doğuma müsait beklicez dedi kasıklarımda suan öyle bir agrı var ki midem bulanıyor normal mi valla böyle aşırı duygusalm aglıcak gibiym🥺