Asya0212 geç döllenme de olabilir, benim her iki hamileliğim de geç döllenmeydi, hatta 2. De beta 3 günde bir 2 katına anca çıkıyordu, kimyasal diye korkmuştum ama doktor normal olduğunu söylemişti o yüzden güzel düşün stres yapma , İnşallah sağlıcakla kucağına da alırsın.