Ben 45 le öğrendim mart ayında 2 gün sonra 54 oldu daha sonra 34 ve 11 e düştü daha sonra 1.7 ye düştü ve adet oldum bu ay tekrar hamile kaldım 83 çıktı yarın tekrar kan vereceğim, kimyasal gebelik olsa dahi üzülmeyin çünkü sonrası hamile kalmak daha kolay demişti doktorum ve o ay ki adetimden hemen sonra tek seferlik bi ilişkide yumurtlama günü bilmeden hamile kaldım, inşallah bu seferki sağlıklı ilerler umarım seninkide güzel şeylerle sonuçlanır folik asit takviyesi alabilirsin kuzum hiç canını sıkma