Nur_1108 13+0 erken mi başladık bilmiyorum ayaklarım dün akşamdan beri aşırı derecede yanıyo uyumak istiyorum ama uyyamiyorum grce kalktım suya tuttum biraz uyumuşum uyandım devam ediyor suan gün içinde öyle sizdede oldumu kızlar cınsıyetle ilgisi var mı
Elfelf0 Nur_1108 şeker belirtisi yada enfeksiyon. Kanda 3 aylık sekerinize bakın unutmayın. İnsülin direnci ve 3 aylık şeker diyin . Ac tok yapilanla herzmn sekr olup olmadığı anlaşılmıyor
Sumeyye61_gokce Nur_1108 çok erken başladınız valla ben çözüm olarak kovaya su koyup ayaklarımı içine sokuyorum Bi 15 dk falan rahatlatıyor