snmprlk_ Arkadaslar selam , 16. Haftamdayım kasıklarım , belim çok ağrıyor . Normalmi acaba . 16. Haftada ağrı yaşayan varmı .
tlhmrv snmprlk_ normal canım bebek buyuyo rahmin buyuyo cinsiyetin belli mi bilmiyorum ama özellikle erkek bebekse bel ayrı bı ağrıyo zaten
snmprlk_ tlhmrv cinsiyetimiz kız canımm ,, ayy bikaç gündür var ara ara baya ağrıyo , korktum açıkcası . 2 gün önce doktor kontrolum vardı , doktorada soyledım su içip ayaklarını kaldır dinlen dedi sadece . 🤷♀️