Kubrayurek05 7 haftalik hamileyim kese olusumu cok güzel dedi yolk sacida var ama bebegi göremedik bu durumu yasayan varmi moralim o kadar bozukki
Ozlemm18 @“Kubrayurek05” Evet bende hamileligimin başında bu durumu yaşadım moralim bozulmuştu hatta doktor keseyi de göremiyordu idrara sıkışık halde ultrasona çağırıyordu. Simdi 25 haftalık olduk 🥰 endişelenmeyin ilerleyen zamanda oluşacaktır.
Kubrayurek05 @“Ozlemm18” çook teşekkür ederim cevap verdiginiz için insALLAH bende haftaya görürüm bebeğimi