minikcivcivim kızlar bize de bakarmısınız hep umutla gidiyorum ama doktor söylemiyor 11 haftalık olduk hala yok haftaya gel haftaya gel diyor neden acaba
bebegimmm60 minikcivcivim çünkü daha erken bebeğin küçük yanılma payı fazla olacağından dolayı söylemez doktorun 14-15 haftalık olmasını beklemelisin
minikcivcivim bebegimmm60 ayy bende çok heyecan yapıyorum ama ben ilk gebeliğimi 12 hafta öğrenmiştim sanırım o aklımda kaldığı için hep merak ediyorum 🙈
minikcivcivim bebegimmm60 hemde çoooook❤️🤲🏻 ya birde ne olursa olsun saglıklı olsun o hiç hiç önemli değil ama insan cidden çok merak ediyor ya 😍😍❤️🙈