Arkadaşlar ben doğuştan spina bfida hastasıyım ameliyat geçirdim bebekken ama şuan gayet sağlıklıyım çok şükür sonrasin da da skolyoz ameliyatı (omurilik eğriliği) oldum. Çok şükür hiç bir hasar olmadi sadece çok yorulduğum zaman belim ağrıyor .. benim asıl sorum şu olacak ben şuan 6 haftalık hamileyim 26 yaşındayım doktoruma sorduğum da sende normal insanlar gibi gebelik geçirip dogurabilirsin dedi ama normal doğum da kesin konuşamadı haklı olarak ki bende zaten normal doğum zannetmiyorum bir de bebeğim de benim hastalığımdan olma riski var mı yok mu bilmiyorum çünkü çoğu yerde okudum ve korktum Dr.folik asit hiç aksatmadan kullanman lazım ve ileri de biraz dozunu yükseltecez dedi .. benim durumum da olan var mı veya sırtından belinden operasyon geçiren?