Nayinodanayino Asistan-mom yaaaa bende erkek gibi mi acaba dedim bir oğlum var umarım birde kızım olur☺️☺️☺️☺️☺️💕
Minnakkurabiyeveannesi27 Nayinodanayino Erkek bebek daha net belli ediyor kendini genelde birde tahmin sadece
Asistan-mom tuq_ba kız gibi canım Plasenta ile ilgili bı sorun mu var Dr bisey dedi mi Haftasına göre uyumlu görünüyor amniyon sıvısı normal
tuq_ba Asistan-mom bir sorunum yok Allah’a şükür ama kese etrafında kanamalarım oluyo fitil kullanıyorum